Interview Peter Rijsenbrij
Elke maand zetten we een goede relatie van AGORA in de spotlight. Gezien het naderende BKL Gala starten we deze interviewreeks met Peter Rijsenbrij van PRP Media & Events.
1. Wat heb je allemaal al in AGORA georganiseerd?
In AGORA heb ik in de loop van de jaren verschillende evenementen mogen organiseren. Vanaf 2015 organiseer ik in opdracht van de Bedrijfskring het jaarlijkse BKL Gala. Verder heb ik bedrijfsevenementen georganiseerd of onderdelen hiervan geleverd als videoproducent, voice-over, presentator of als regisseur. Zo heb ik speciale video’s gemaakt met een lasershow voor het IPO voor de gastheer, provincie Flevoland. Ik bedenk en maak evenementen op maat die passen in de stijlvolle ambiance van AGORA. Een mooie en vooral functionele locatie draagt bij tot het succes van een evenement.
2. Wat maakt AGORA voor jou zo’n geschikte locatie?
Functionaliteit en sfeer maken AGORA voor bedrijfsevenementen en feesten bijzonder geschikt. De combinatie van plenair en feestelijk is een unieke combi door gebruik te maken van de diverse ruimten. De bereikbaarheid en goede samenwerking maken het tot de ‘perfect eventspot’
3. Wat vind je fijn (belangrijk) in de samenwerking
De samenwerking groeit door evaluaties. Kritisch op jezelf zijn en de verbeterpunten bespreken en ook doorvoeren maken het sterker. Hieruit komen dan verbeterpunten die ook doorgevoerd worden en bij een volgende gelegenheid het nieuwe normaal zijn.
4. Als je AGORA in 3 termen zou samenvatten, welke zouden dat zijn?
Multifunctioneel, Representatief en Sfeervol
5. Welke droom heb je om nog eens in AGORA te organiseren?
Als evenementenorganisator blijf je altijd dromen van het volgende evenement. Ik heb onbeperkte ideeën en nu we het BKL Gala 2021 in een online setting in samenwerking met de AGORA tot stand laten komen ontwikkel je weer nieuwe creatieve mogelijkheden.
Want ook hier geldt: “The Show Must Go On”….