Vraag en Antwoord
Algemeen
Kan ik al kaarten kopen voor theaterseizoen 2024-2025?
Ja, dat kan! De online kaartverkoop voor seizoen 2024/2025 is gestart op 15 mei. Bekijk alle voorstellingen op de website.
Hoe kan ik kaarten bestellen?
Bestel kaarten voor voorstellingen eenvoudig en snel online via deze website. Indien het niet mogelijk is om online een kaart te kopen, neem dan contact op met onze klantenservice via 0900-0322 (€0,45 p/m) of klantenservice@agora-lelystad.nl
Kan ik ook kaarten kopen bij de theaterkassa?
Onze kassadienst is sinds 1 januari 2021 gesloten. Online en via de klantenservice helpen we iedereen graag. Klantenservice is bereikbaar via 0900-0322 (€0,45 p/m) en klantenservice@agora-lelystad.nl
Waar kan ik mijn kaarten vinden?
Jouw theaterkaarten zijn te vinden op deze website in “Mijn AGORA”. Als je hier inlogt kun je de kaarten zien en downloaden.
Mijn favoriete voorstelling is uitverkocht. Kan ik me op een wachtlijst laten zetten?
Het is niet mogelijk om je in te schrijven voor een wachtlijst. Soms komen er wel weer plaatsen beschikbaar, wanneer iemand zijn kaarten ruilt of retourneert, dus houdt de website en onze sociale media hierover in de gaten.
Kan ik mijn kaarten ruilen/retourneren?
Tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de voorstelling kunnen theaterkaarten geruild worden voor een andere voorstelling of een tegoedbon. In alle gevallen betaal je een vergoeding van € 3,25 per transactie. Inleveren achteraf is niet mogelijk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice@agora-lelystad.nl of 0900-0322 (0,45 ct/pm). We reageren dan zo spoedig mogelijk.
Ik heb een Lelypas, kan ik deze punten bij jullie inleveren?
Jazeker! Geef de voorstelling waar je naartoe wilt uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de voorstelling door via het sturen van een e-mail naar klantenservice@agora-lelystad.nl. Vermeld in de e-mail:
- je naam, adres en woonplaats (deze gevens moeten overeenkomen met de geregistreerde Lelypas),
- naam/datum en tijdstip van voorstelling
- het aantal kaarten dat je wilt bestellen
- jouw Lelypasnummer en het controlegetal
Kijk op de website van Lelypas voor meer informatie en de actievoorwaarden.
Hoe kan ik jullie bereiken als mijn vragen niet op deze pagina zijn beantwoord?
Wij zijn bereikbaar via klantenservice@agora-lelystad.nl en 0900-0322 (0,45 ct/pm). We reageren dan zo spoedig mogelijk.
Mijn bezoek aan AGORA
Hoe lang van te voren mag ik in AGORA zijn?
De deuren zijn vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling open.
Is er een pauze tijdens de voorstelling?
Het verschilt per voorstelling of er een pauze is. Dit hangt af van de keuze van de producent.
Zijn er consumpties beschikbaar?
De horeca is open voor bezoekers van voorstellingen. Het meebrengen en/of nuttigen van eigen consumpties is niet toegestaan. Bij elke voorstelling is één consumptie inbegrepen (tenzij anders vermeld). Deze staat voor je klaar op het zelfbedieningsbuffet. Eten en drinken mag niet mee de zaal in.
Horeca arrangementen
Je kunt kiezen uit diverse horeca arrangementen. Je leest er hier meer over. Bestel het arrangement gelijk mee bij het kopen van je theatertickets, want er is slechts beperkt plaats.
Op welke plek kom ik te zitten?
Alle voorstellingen zijn geplaceerd. Dat betekent met vaste rij- en stoelnummers. Deze staan op je ticket vermeld.
Kan ik in AGORA pinnen?
Met ingang van 1 oktober 2021 kan er binnen AGORA alleen nog met de pinpas betaald worden. Het is dus niet meer mogelijk om met contant geld af te rekenen. Pinnen is hygiënischer, sneller en bovendien veiliger voor onze medewerkers. Alvast dank voor de medewerking.
Ik zit in een rolstoel/heb een rollator, kan ik kaarten bestellen?
Ja, dat kan. Alleen is het niet mogelijk om dit online te doen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice@agora-lelystad.nl.
Is er slechthorende ondersteuning beschikbaar?
Ja, dit is aanwezig. AGORA voldoet geheel aan de eisen van de Nederlandse Vereniging Voor Slechthorenden (NVVS). Wij beschikken over een geavanceerde RF-installatie (radiofrequentie). Door middel van een koptelefoon met ontvanger kun je de voorstelling op jouw eigen geluidssterkte afstemmen. Indien je hiervan gebruik wilt maken raden wij je aan tijdig een setje te reserveren door te e-mailen naar klantenservice@agora-lelystad.nl.
Zijn er inleidingen voorafgaand aan de voorstelling?
Ja er zijn gedurende het seizoen inleidingen mogelijk. Indien hier sprake van is, staat het vermeld bij betreffende voorstelling.
Laatkomers?
Als je te laat arriveert en toegang tot de voorstelling niet meer mogelijk is, vindt er geen restitutie van de kaarten plaats.
Welke faciliteiten zijn aanwezig?
Service voor gehoorondersteuning
AGORA Theater biedt gehoorondersteuning aan. Reserveer je persoonlijke ontvanger door een e-mail te sturen naar klantenservice@agora-lelystad.nl. Bij binnenkomst in het theater meld je je reservering bij de kaartcontrole. Via je eigen gehoorapparaat of via een hoofdtelefoon is de voorstelling te volgen. Dit systeem werkt zowel in de Grote Zaal als in de Kleine Zaal.
Rolstoelplaatsen
Per zaal is een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Rolstoelplaatsen kunnen niet online maar alleen aan via klantenservice@agora-lelystad.nl gereserveerd worden.
Stoelverhogers
Voor kinderen zijn er bij kindervoorstellingen stoelverhogers verkrijgbaar bij de ingang van de zaal.
Hoe kan ik jullie bereiken als mijn vragen niet op deze pagina zijn beantwoord?
Je kunt ons bereiken via klantenservice@agora-lelystad.nl en 0900-0322 (0,45 ct/pm). We proberen zo spoedig mogelijk te reageren op je vraag.